Search
Close this search box.

Koloběžky Yedoo Trexx a Wolfer – kompletní test

Celý článek Představení modelů nové řady Yedoo Alloy Collection jsem otevřel loni v srpnu recenzí nejmenšího typu Yedoo Friday. Nyní si dovolím přeskočit všechny „průběžné“ modely a přejít rovnou ke koloběžkám největším. Recenze dvojice Yedoo Trexx a Wolfer je výjimečně společná – proč, to se dozvíte vzápětí.

 

Test je nyní kompletní. Pokud jste četli první pohled, přejděte na „opravnou“ část o standardně dodávaných pláštích, doplněných ještě povídáním o stojánku. Nebo skočte rovnou na Jízdní vlastnostiCelkové hodnocení. Nebo si přečtěte ještě jednou test celý…

Prolog

Ptáte se tedy proč netestuji každý model zvlášť? „Politicky korektní“ odpověď by mohla znít: protože obě koloběžky mají stejný rám. Ano, přestože Yedoo Trexx je model s koly 26/20 palců a Wolfer 28/20″, přestože obě koloběžky mají jiné zaměření, nebo chcete-li využití, přestože se liší komponentovým osazením, mají stejný rám. Ale nejsou to ani zdaleka stejné stroje… Skutečný důvod, proč jsem se rozhodl udělat tentokrát dvojrecenzi je tedy takovýto: aby si čtenář mohl udělat okamžitý obrázek o rozdílnostech těchto dvou „příbuzných koloběžek“. Nicméně oba stroje je třeba krátce představit.

Pochází-li název Trexx ze slova trek, pak to dává smysl. Yedoo Trexx je totiž klasická treková koloběžka. Nebo chcete-li víceméně univerzální stroj. Líbí se jí jak na silnici, tak i v lehkém terénu. Je vyšší – z pohledu stupátka. Vyšší je i hmotnost. Ale zase má univerzálnější obutí.

Yedoo Trexx
Yedoo Trexx

Yedoo Wolfer je už strojem takříkajíc specializovanějším. Je to sporťák obutý na „žiletkách“ – úzkých vysokotlakých pláštích. Má nižší světlost, abyste se při kopání co nejméně unavili, a s tím koreluje také menší hmotnost koloběžky. Wolfrovi je nejlépe na hladkém rovném povrchu, ať už ho vyvezete na sportovní vyjížďku nebo třeba rovnou na závody koloběžek.

Yedoo Wolfer
Yedoo Wolfer

Konstrukce

Byla-li řeč o stejném rámu Trexxe a Wolfera, sluší se začít u něj. Jenom pro přesnost: bavíme se pouze o rámu koloběžky. Vidlice jsou rozdílné. Ale k těm se dostaneme později. Rám je tvořený hliníkovými profily, které jsou vyráběny technologií protlačování. Nechci opisovat sám od sebe – přečtěte si prosím rozhovor s šéfkonstruktérem Yedoo, Jakubem Bostlem zde na Přibližovadlech. Kuba to tam vysvětluje myslím docela podrobně. A to včetně technologie svařování jednotlivých částí rámu, kdy hlavní rámový profil a zadní stavba jsou na stupátko navařené několikaúrovňovými svary. To ve zkratce znamená, že máte čest s velmi pevným a zároveň lehkým „základem“ koloběžky.

Yedoo Friday
Řez profilem krku | Zdroj foto: Yedoo
Yedoo Friday
Řez stupátkem | Zdroj foto: Yedoo

Jelikož jsou rámy obou modelů stejné, shodný je také prostor pro jezdce. Pokud jej rozdělím na „spodní“ prostor pro jezdce čili de facto místo pro kolena, jsou na tom obě velké koloběžky Yedoo s hodnotou 410 mm výborně. To je zásluha jednak relativně dlouhého stupátka, ale také tvarování hlavního rámového profilu, který je blízko přednímu kolu – není zde zbytečně velká mezera, jež by tento spodní prostor pro jezdce zkracovala. Naopak „hlavní“ nebo „horní“ prostor pro jezdce je ve své kategorii spíše kratší. Koloběžky s koly 26|28/20 palců mívají kolem 680 mm. Zde jsem naměřil o 40 mm méně.

Také rozvor je o nějakých pár centimetrů kratší nežli u konkurenčních strojů. Yedoo Trexx a Wolfer jsou z pohledu velikosti zkrátka řekněme lehce subtilnější. Jak se to projevuje na jízdních vlastnostech? To až v příslušné části této recenze.

Yedoo Trexx
Yedoo Trexx (Údaj hmotnosti s hvězdičkou je pro koloběžku tak, jak ji vidíte na fotografii – tedy s blatníky, stojánkem a rohy)
Yedoo Wolfer
Yedoo Wolfer
stupátko Yedoo Trexx a Wolfer
stupátko Yedoo Trexx a Wolfer

Jak vidíte z rozměrů, koloběžky se liší také světlostí/výškou nášlapu (pro výšku nášlapu si ke světlosti přičtěte vždy 27 mm – tloušťku stupátka). Sportovně založený Wolfer je předpisově blízko země, Trexx má optimální světlost koloběžky pro řekněme „rekreační“ nebo „rekreačně-sportovní“ využití. Stejně jako všechny modely řady Alloy Collection jsou i tyto stroje vybaveny dvojitými zadními patkami, které umožňují uložení zadního kola do dvou různě vysokých pozic – proto jsou míry světlosti udávané vždy dvakrát. Je-li zadní kolo v horní pozici – tedy světlost je nižší –, stupátko je vpředu mírně, cca o 8 mm zvednuté. Trpíte-li fóbií z odřeného spodku a využijete možnosti stupátko zvýšit, zároveň jej tím srovnáte do roviny.

Dvojité zadní patky
Dvojité zadní patky

Přední vidlice jsou ve shodě s rámem u obou modelů taktéž hliníkové, ale vzhledem k tomu, že každý model využívá jiné přední kolo a také jinou brzdu, liší se typem. Trexx má zkrátka trekovou vidlici s V-brzdou pro 26palcové kolo, Wolfer pak silniční „vidli“ s čelisťovou brzdou pro 28″ kolo. Závlek mají obě vidlice stejný – to poznáte podle shodné míry rozvoru obou koloběžek. U obou vidlic je nad horní miskou hlavového složení ponechám 40mm „komínek“, čili o stejnou hodnotu (nebo menší) můžete řezat hlavovou trubku – potřebujete-li dostat řízení níž. Mimochodem, Yedoo je snad první výrobce, který u svých koloběžek udává minimální výšku jezdce. U Trexxu i Wolfra je to shodně 130 cm.

Yedoo Trexx a Wolfer

A ještě něco – jsme-li u předních vidlic: víte, jak od sebe rozeznáte oba modely už na dálku? Podle barvy právě přední vidlice… sportovní Wolfer má totiž přední vidli vždy v barvě shodné s rámem (můžete si vybrat bílou, černou, červenou nebo tyrkysovou koloběžku). Kdežto Trexx má barvy vidlice od barvy rámu odlišné (kombinace vidlice/rám: černá/červená, bílá/černá, černá/bílá nebo červená/tyrkysová).

Barevné provedení Yedoo Trexx | Zdroj foto: Yedoo
Barevné provedení Yedoo Trexx | Zdroj foto: Yedoo
Barevné provedení Yedoo Wolfer | Zdroj foto: Yedoo
Barevné provedení Yedoo Wolfer | Zdroj foto: Yedoo

Komponenty

Začnu u kol, protože tam se obě koloběžky liší nejvíce. Jediné, co mají společné, jsou šířky nábojů – vpředu je vždy klasický 100mm cyklonáboj, vzadu pak úzký náboj o šířce 74 mm. Ve všem ostatní se kola Trexxe a Wolfra liší.

Výrobce bohužel neudává šířky ráfků, takže se omezím na poněkud amatérské konstatování, že Trexx má širší „běžné“ ráfky, Wolfer pak úzké silniční. V obou případech jde o dvoustěnné ráfky se soustruženými brzdnými plochami. Mimochodem, i podle ráfků odlišíte oba stroje na dálku: Trexx je má vždy černé, Wolfer bílé.

Yedoo Trexx
Yedoo Trexx
Yedoo Wolfer
Yedoo Wolfer

Křížený výplet Trexxe využívá v obou kolech 32 drátů, Wolfer si vystačí s 2× 24 „špicemi“. U výpletu si designéři dovolili malou frajeřinku – nerezové dráty jsou černě lakované, kromě dvou vedle ventilku – ty jsou vždy bílé. Náboje s průmyslovými ložisky dodává Novatec. Stroje jsou vybavené klasickými rychloupínáky. Zadní rychloupínák je díky konstrukci zadní vidlice zapuštěný, takže byste si o něj neměli ukopnout kotník.

Yedoo Wolfer
Yedoo Wolfer

Oba modely obouvá Schwalbe. Asi nebude žádným překvapením, že na Trexxu najdete osvědčené pláště Schwalbe Marathon Plus. Přední o rozměru 26 × 1,35″, zadní 20 × 1,35″. Jde o asi nejlepší volbu, jako mohl výrobce udělat pro univerzální koloběžku. Tyto pláště s decentním vzorkem se dají dobře nafoukat (přední 95 PSI, zadní 100 PSI), mají poměrně tvrdou směs, tudíž ve své třídě poskytují velmi malý valivý odpor. A zároveň jde o obutí odolné proti průrazu i defektu.

Wolfer využívá opět klasiku – úzké silniční pláště Schwalbe Durano. Vpředu šíře 23 mm s možností foukání až 145 PSI, vzadu pak plášť šířky 28 mm s maximálním tlakem 115 PSI. Opět nelze než tuto volbu pochválit. Durana nejsou sice nejlehčí pláště, ale jsou oblíbené pro svoji odolnost.


Aktualizace 1. 3. 2017

Omlouvám se za malou mystifikaci, které jsem se nedopustil úmyslně. Pláště Schwalbe nejsou standardní výbavou těchto koloběžek nýbrž komponentami příplatkovými (Schwalbe Maraton Plus – příplatek 1 000 Kč, Schwalbe Durano – 700 Kč).

Standardně je Trexx obutý do plášťů Kenda Kwick Roller Sport 26×1,5/20×1,5 a Wolfer do plášťů Kenda Kadence 700×23/20×1,0. Oba typy plášťů mají podle výrobce upravenou směs a přidanou kevlarovou vrstvu. Pro test jízdních vlastností se budu snažit zapůjčit kola obutá do standardních plášťů.

Yedoo Trexx

Jak jsem slíbil, tak činím – výrobce mně s korektností sobě vlastní neprodleně zapůjčil dvě nové sady kol, obuté do standardně dodávaných plášťů Kenda. Ač mám Schwalbe velmi rád, musím suše konstatovat, že po ujetí necelých 150 km na Wolfrovi, a lehčím řádění v lese, plus nezbytných silničních přejezdech na Trexxovi, bych příplatkovou variantu nezvolil.

Pláště Kenda Kwick Roller Sport, které obouvá Yedoo Trexx, působí (i přes nižší max. huštění předního kola /85 vs. 95 PSI/) tužší nežli Schwalbe. Mají sice o fous větší šířku (1,5 vs. 1,35″), ale díky „šípovitějšímu“ profilu a minimálně pocitově tužší směsi odvalují na asfaltu naprosto vzorně. V lehkém terénu čili na upravených lesních a polních cestách se svezete úplně stejně komfortně, jen doporučuji gelové cyklistické rukavice – v kombinaci s tuhým rámem je Trexx pěkné vytřasadlo :-) Jezdíte-li však v takových podmínkách častěji, není problém upustit něco málo tlaku z plášťů…

Yedoo Wolfer

U Wolfra se mně naprosto iracionálně líbí stejná šířka plášťů Kenda. Jak by řekl Pavel Janouškovec, „Chce to být trochu míň estét a trochu víc funkcionalista a hned je to stravitelnější.“ Každopádně i „silničky“ od Kendy jsou příkladně tuhé a jedou jako z praku. Já už po svých abrahámovinách (a po tom, co jsem zhubl na „sportovní hmotnost“) neřežu zatáčky jako zamlada a z kopce mně to nějak nechce jet víc než šedesátkou, nicméně jsem zvyklý v každém případě zadní kolo v oblouku pěkně zatížit a… Kenda Kadence prostě drží a neodporuje. Valivým odporem samozřejmě :-)

Našel jsem jedinou nevýhodu – a to u Trexxových plášťů Kwick Roller Sport. Nemají boční reflexní pásky jako pláště Schwalbe. Chybí zde tedy jistý prvek pasivní bezpečnosti, takže šup nakoupit odrazky, případně mnou nenáviděné reflexní trubičky do výpletu. A mimochodem – bezpečnostní vsuvka #2: Ani jedno „Jedúčko“ nemá ve standardní výbavě zvonek, což je chyba! Můžete mě nařknout z malichernosti, ale už jste letos jeli po některé z předjarních cyklostezek, které se – hned, jak zmizel sníh a led – velmi rychle zaplnily rodinkami s dětmi, mladými dámami s kočárky (ideálně ve dvou vedle sebe) či majiteli psů všech ras a délek vodítek?

Yedoo Trexx a Wolfer

Vzhledem k rozdílným předním vidlicím najdete odlišnosti také u brzdových soustav obou koloběžek. Zatímco Trexx využívá pro obě kola V-brzdy (přesněji mini-V s délkou raménka 95 mm), Wolfer má přední brzdu silniční čelisťovou, vzadu pak kvůli kompatibilitě zadní stavby brzdí taktéž minivéčkem. Páčky jsou u obou modelů shodné, stejně jako brzdy pochází z produkce značky Tektro. Páčky nepatří zrovna k designové a ergonomické špičce, nicméně nepracuje se s nimi vůbec špatně. Jen prostě vypadají lacině. A pogumovaná úchopová plocha v chladu aspoň nestudí :-)

Yedoo

A jdeme se podívat na řízení… Ještě před tím je ale třeba zmínit hlavové složení. Zatímco v recenzi malého modelu Yedoo Friday jsem poněkud láteřil na použití závitového hlavového složení, u obou největších koloběžek samozřejmě najdete 1 1/8″ „hlávko“ typu A-head značky Neco.

Představce by mělo Yedoo nabízet volitelné, nicméně já jsem měl na Trexxu představec značky Uno délky 90 mm, na Wolfru pak 115mm dlouhána. Oba s velkým úhlem vyložení, takže potřebujete-li snížit řídítka, nemusíte hned řezat krk vidlice – stačí představec otočit.

Yedoo

Stroje se liší také řídítky. Trexx využívá nízké vlaštovky značky Uno šíře 600 mm, Wolfer pak coby sporťák jezdí s rovnými 580 mm širokými řídítky stejného brandu. Oba modely využívají osvědčené gripy Velo z „polotvrdé“ pěny, které velmi dobře tlumí mikrovibrace řídítek. Yedoo Trexx je standardně dodávaný bez rohů, na Wolfru najdete v základní výbavě krátké ergonomické kratonové rohy.

Yedoo Trexx
Yedoo Trexx
Yedoo Wolfer
Yedoo Wolfer
 

Jak vidíte na fotografiích, Yedoo Trexx jsem testoval v nestandardní výbavě opatřené blatníky, rohy na řídítkách a… stojánkem. Nejsem ortodoxní „stojánkář“, klidně kolobku opřu o zeď nebo prostě položím na zem. Ale uznávám, že něco na tom je – když ležérně nohou vyklopíte stojánek a opřete o něj svůj milovaný stroj.

Yedoo Trexx

Takže si připlatíte čtyři stovky a budete mít – libovolné „Jedúčko“ z modelové řady Alloy Collection, protože stojánek je univerzální – opatřené černým stojánkem. Mně se líbí. Je funkční jak má být. Nepřekáží. Sice decentně přesahuje profil rámu, ale nekopl jsem se do něj ani jednou (ano, jednou jsem o něj zavadil šňůrkou bot, ale mám si je zavazovat nakrátko…).

Yedoo Trexx

V souvislosti se stojánkem mám jen maličkou obavu. Obavu o to, jaká bude dlouhodobá funkčnost. Je to přeci jen komponenta umístěná hned za předním kolem, od kterého sem směřují všechny nečistoty, které nasbíráte po cestě. I když máte celoobvodový blatník, tak se tomu neubráníte. Zrezne časem? Podle toho, jak jsem jej zkoumal, asi nebude bez speciálního přípravku možné stojánek rozebrat, vyčistit a promazat. Mno…, uvidíme časem – viz závěr tohoto testu.

Yedoo Trexx

Jízdní vlastnosti

Začnu s dovolením obecně. U stupátka. To je shodné se všemi modely Yedoo Alloy Collection. Délka 390 mm a šířka v zadní části 100 mm, to jsou v podstatě optimální míry. Máte spoustu místa pro nohy, i když nosíte pětačtyřicítky jako já. Tři protiskluzné pásky (které se dají povýšit na pět) bych klidně oželel, ale to je otázka obutí jezdce a jeho zvyklostí. Jinak řečeno: stupátko vaše nohy podrží perfektně a na nedostatek místa si stěžovat nebudete. 27 mm silný (přesněji spíše tenký) tlakově protlačovaný hliníkový modul má profil „mostovky“ se zkosenými hranami – to můžete vidět na vizualizaci na začátku této recenze. Ano, jde o náklon v zatáčce. Abyste si takříkajíc neškrtli bokem. Neškrtnete. Ani u velmi nízkého Wolfra. Geometrie je zkrátka navržená tak, že ani ve velmi prudké zatáčce – kdy je koloběžka extrémně „zlomená“ – nedojde ke kontaktu s vozovkou.

Yedoo Wolfer
Yedoo Wolfer

Tomu ostatně pomáhá mírné zvednutí přední části stupátka (v nižší poloze zadního kola). Moje achillovky jsou velmi citlivé, to mi můžete věřit – ze dřepu se zvedám přes kleknutí… Nevadí to. Jak Yedoo Trexx, tak i Wolfer jsou relativně dlouhé koloběžky, kde se těch 7–8 mm navíc na délce čtyřiceti centimetrů stupátka snese.

Teď odděleně. Trexx se svojí světlostí 50 mm pod patou (čili výškou stupátka 77 mm) představuje… jak to jen říci? Prostě mainstreamovou víceméně univerzální koloběžku. Takováto výška nášlapu je naprosto v pohodě. Neurazí, nezničí vás, projedete se krásně po silnici i v lehkém terénu. Tak to má být.

Yedoo Trexx
Yedoo Trexx

Yedoo Wolfer je jiná třída. Sportovní třída. 38 mm pod patou znamená, že budete drhnout o zem mnohem víc. Ale zároveň zažijete neskutečný komfort odrážení se z výšky 38 + 27 mm, čili 65 mm. Spolu s menším valivým odporem „žiletek“ – úzkých jednopalcových silničních plášťů – jste pány či dámami silnice! Ale… nesmíte být paranoidní z odřeného stupátka.

Já takový nejsem. Každý „slajd“ na koloběžce po terénní nerovnosti si užívám. Sklouznutí po kameni, kořenu, zvlněném asfaltu mě baví (když vím, že to „dám“, když to předpokládám). Nicméně jsem zvyklý jezdit na „oceláčích“. Hliník, ze kterého jsou vyrobené koloběžky Yedoo Trexx a Wolfer, je měkčí. A rychleji se odírá. Já jsem koloběžky nedostal na test úplně nové, už na nich někdo jezdil, a takto vypadalo stupátko Wolfra zespoda, když jsem s nimi naběhl do ateliéru přítele Špačka na focení.

Yedoo Wolfer

Yedoo Wolfer

Trvanlivost, respektive odolnost vůči běžnému používání, to je moje dilema u těchto koloběžek. Test, při kterém ujedete řádově dvě až tři stovky kilometrů, sice jasně ukáže jízdní vlastnosti, ale není dlouhodobou zátěží, která by vyvrátila pochybnosti. Nicméně díky vstřícnosti výrobce budu testovat dál… s Yedoo jsme se totiž dohodli, že si nechám (nižšího) Wolfra dokud na něm nenajedu aspoň 1 500–2 000 km. A pak se ukáže, jak je to s odřením stupátka. Věřím, že to dopadne dobře, ale to si povíme později. A mimochodem: sice to není stylové, ale na Wolfra si přemontuji i stojánek, který byl původně na Trexxovi. Abych zjistil také jeho „výdrž v čase“.

Yedoo Wolfer
Yedoo Wolfer

Yedoo Trexx i Wolfer jsou naprosto jasně stroje, které náleží do kategorie „velké koloběžky“. Jak jsem ale psal na začátku, mají kratší rozvor a o něco menší prostor pro jezdce nežli konkurence. Také hlavový úhel přední vidlice je strmější – a to celé má za následek poněkud živější jízdní projev než byste v této kategorii čekali. Přiznám se, že mě chvíli trvalo než jsem si na to zvykl. Ale zvykl jsem si a ve finále musím prohlásit, že živější chování Trexxe a Wolfera nepovažuji za negativum. Je to prostě tak a basta. Nicméně za sebe s výškou 186 cm musím dodat, že mně byl Trexx s 90mm představcem spíše trochu krátký, 115 mm představec na Wolfrovi situaci zachránil. Tím chci naznačit, že dlouháni možná budou mít u těchto koloběžek problém.

Yedoo Trexx
Yedoo Trexx

Celkové hodnocení

Oba stroje, jak Yedoo Trexx, tak i Wolfer, jsou výborné – o tom není sporu. Trexx skvěle zapadá do kategorie univerzálních velkých koloběžek s výbornými jízdními vlastnosti a nízkou hmotností. Wolfer pak představuje ryze sportovní model s nízkým nášlapem a ještě nižší hmotností. Oba modely mají perfektně tuhý rám, který se neprohýbá ani nekroutí – energie jezdce se pro udělení pohybu předává v maximální míře. Jsem docela zvědav, kolik Wolfrů bude vidět v letošní koloběžkové závodní sezóně. Tomuhle stroji totiž závody budou velmi vyhovovat. Krátce řečeno: obě koloběžky představují skvělou volbu, mohu je doporučit.

Plusy a minusy

tuhý rám s dobře navrženou geometrií
nízká hmotnost
elegantní design
výborné jízdní vlastnosti

…ale

zatím pouze spekulace – obava o dlouhodobou životnost rámu


Konkurence

V kategorii trekových koloběžek je z čeho vybírat, takže konkurenci Trexxe vezmu podle abecedy: Kickbike Sport G4, Kostka Tour, Mibo Malaga a Morxes Cavia V-brake.

Ocelová klasika, „Gé čtyřka“ od Kickbiku má de facto stejnou hmotnost jako Trexx, je delší, ale má vyšší stupátko a horší komponentové osazení. Kostka Tour je o něco těžší, má měkčí rám, ale poskytuje větší prostor pro jezdce. K zahození není u Kostky také možnost výběru z několika variant modelu Tour a výběr mnoha doplňků. Mibo Malaga je nejtěžší a nejdelší model z velkých koloběžek, který ocení dlouháni a cvalíci. Pozor ale na vpředu poměrně výrazně zvednuté stupátko a široký náboj zadního kola. No a konečně novinka od Morxesu, model Cavia V-brake, nabízí příjemnou hmotnost i geometrii, nicméně stejně jako Mibo má širokou zadní stavbu danou 100mm cyklonábojem.

Wolfrovi konkurují stejné značky jen s jinými modely: Kickbike RaceMax 20, Kostka Racer Pro, Mibo GT a Morxes Monza. Co k nim říci? Není třeba se opakovat – platí to stejné jako u Trexxe (s výjimkou výběru více variant u Kostky Racer Pro). Takže ještě cenové srovnání obou modelů a… padla! :-)

Cenové srovnání

(k datu 12. 3. 2017, ceny uváděné výrobci /dovozci/)

Yedoo Trexx | 13 590 Kč

Kickbike Sport G4 | 9 900 Kč
Kostka Tour Max | 8 890 Kč
Mibo Malaga | 10 100 Kč
Morxes Cavia V-brake | 12 900 Kč

Yedoo Wolfer | 14 790 Kč

Kickbike RaceMax 20 | 13 900 Kč
Kostka Racer Pro | 13 690 Kč
Mibo GT | 11 990 Kč
Morxes Monza | 14 900 Kč


Výrobce

INTREA-PIKO, s.r.o.
Sasanková 2657/2 | 106 00 Praha 10

Showroom a prodejna
Radlická 80 | 150 00 Praha 5
+420 251 556 205
+420 604 636 367
info@yedoo.cz


Galerie fotografií Yedoo Trexx a Wolfer



Koloběžky Yedoo Trexx a Wolfer byly fotografované v ateliéru fotostudia Špaček

Špaček fotostudio


Sdílej:

3 komentáře

  1. Povedený mašinky! Konečně někdo využil suprový velkosériově vyráběný díly s rozměry více než vhodnými pro využití na koloběžce.
    1) snížený véčka
    2) úzký náby pro městský kola

  2. Dobrý den. Přítel si koupil koloběžku Yedoo Trexx 26/20. Nyní zvažuje jestli by šla na ni přestavba na e koloběžku a kolik by to stálo. Děkuji za odpověď

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *