Azub hlásí – Tern Verge konečně k mání i v Česku!

Pokud toužíte po skládacím kole, ale nespokojíte se s „obyčejnou konfekcí“, mohla by vás potěšit zpráva, že dovozce značky Tern, uherskobrodský Azub, naskladnil nejvyšší model skládacího kola Tern – Verge X10.

Verge je vskutku luxusní závodnička mezi skládačkami – ostatně rodově pochází z Dahonu Mu SL, se kterým jsem měl tu čest před časem osobně a vzpomínky na něj mám jako živé dodnes.

Tern Verge X10 | Zdroj: Azub
Tern Verge X10 | Zdroj: Azub

Nechme nyní promluvit tiskovou zprávu Azubu:

Skládací kolo Tern Verge X10 je osazeno 20palcovými koly a vyniká řadou kvalitních komponentů – namátkou jmenujme svazkové výplety, kliky FSA Gossamer, náboje Kinetix z dílny American Classic, desetirychlostní kazetu SRAM a další. Svého majitele potěší i nízkou hmotností (9,7 kg), tudíž je dobře využitelné při kombinované dopravě.

Oblíbíte si jej při válčení s časem v městském provozu stejně tak jako při extrémně rychlých výletech po blízkém či vzdáleném okolí. Skládací kolo Tern Verge X10 se vyrábí v bílooranžovém provedení a zakoupíte jej na webu společnosti AZUB Bike a prostřednictvím jejích obchodních partnerů. Doporučená koncová prodejní cena kola je 37 990 Kč.

Nové skládací kolo Tern Verge X10 si můžete společně s dalšími modely kol Tern a také lehokoly AZUB a ostatním cyklovybavením prohlédnout a vyzkoušet na poslední zastávce letošní AZUB Tour, která se uskuteční o víkendu 21.–22. července v Cyklocampu ve Starém Městě pod Landštejnem v prostředí malebné České Kanady. Více informací o AZUB Tour 2012 hledejte na www.azub.cz v sekci Novinky.

Tern Verge X10 | Zdroj: Azub
Tern Verge X10 | Zdroj: Azub

Takže zájemci, rozbijte prasátka, utrhněte dětem od úst, udělejte banku, ale hlavně – nezapomeňte si objednat tento skvost mezi skládacími koly (a pak nám můžete napsat svoje dojmy…).

Sdílej:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

3 komentáře

  1. Hmotnost skoro 10 kg? Vzhledem k minimalistickému pojetí jsem čekal míň. Dospělá silnička je za podobné peníze cca o 2kg lehčí.

  2. Téměř chybějící přední trojúhelník konstrukce rámu z důvodu „skládačky“ a tím nutnost naddimensování hlavní nosné rámové trubky spolu s představcem udělají své!
    Je to jak s koloběžkami, které mají taky rámy těžší než jízdní kola.

  3. Jak píše Fido – skládačka není silnička s uzavřeným rámovým trojúhelníkem… Hmotnost pod 10 kg je u skládacího kola vynikající. Můžete si být jistý, že profily tohoto rámu mají pár milimetrů tloušťku, na rozdíl od „papírových“ hliníkových rámů kol, které šustí jako plechovka od piva :)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.