Azub hlásí – Tern Verge konečně k mání i v Česku!

Pokud toužíte po skládacím kole, ale nespokojíte se s „obyčejnou konfekcí“, mohla by vás potěšit zpráva, že dovozce značky Tern, uherskobrodský Azub, naskladnil nejvyšší model skládacího kola Tern – Verge X10.

Verge je vskutku luxusní závodnička mezi skládačkami – ostatně rodově pochází z Dahonu Mu SL, se kterým jsem měl tu čest před časem osobně a vzpomínky na něj mám jako živé dodnes.

Tern Verge X10 | Zdroj: Azub
Tern Verge X10 | Zdroj: Azub

Nechme nyní promluvit tiskovou zprávu Azubu:

Skládací kolo Tern Verge X10 je osazeno 20palcovými koly a vyniká řadou kvalitních komponentů – namátkou jmenujme svazkové výplety, kliky FSA Gossamer, náboje Kinetix z dílny American Classic, desetirychlostní kazetu SRAM a další. Svého majitele potěší i nízkou hmotností (9,7 kg), tudíž je dobře využitelné při kombinované dopravě.

Oblíbíte si jej při válčení s časem v městském provozu stejně tak jako při extrémně rychlých výletech po blízkém či vzdáleném okolí. Skládací kolo Tern Verge X10 se vyrábí v bílooranžovém provedení a zakoupíte jej na webu společnosti AZUB Bike a prostřednictvím jejích obchodních partnerů. Doporučená koncová prodejní cena kola je 37 990 Kč.

Nové skládací kolo Tern Verge X10 si můžete společně s dalšími modely kol Tern a také lehokoly AZUB a ostatním cyklovybavením prohlédnout a vyzkoušet na poslední zastávce letošní AZUB Tour, která se uskuteční o víkendu 21.–22. července v Cyklocampu ve Starém Městě pod Landštejnem v prostředí malebné České Kanady. Více informací o AZUB Tour 2012 hledejte na www.azub.cz v sekci Novinky.

Tern Verge X10 | Zdroj: Azub
Tern Verge X10 | Zdroj: Azub

Takže zájemci, rozbijte prasátka, utrhněte dětem od úst, udělejte banku, ale hlavně – nezapomeňte si objednat tento skvost mezi skládacími koly (a pak nám můžete napsat svoje dojmy…).

Sdílej:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

3 komentáře

  1. Hmotnost skoro 10 kg? Vzhledem k minimalistickému pojetí jsem čekal míň. Dospělá silnička je za podobné peníze cca o 2kg lehčí.

  2. Téměř chybějící přední trojúhelník konstrukce rámu z důvodu “skládačky” a tím nutnost naddimensování hlavní nosné rámové trubky spolu s představcem udělají své!
    Je to jak s koloběžkami, které mají taky rámy těžší než jízdní kola.

  3. Jak píše Fido – skládačka není silnička s uzavřeným rámovým trojúhelníkem… Hmotnost pod 10 kg je u skládacího kola vynikající. Můžete si být jistý, že profily tohoto rámu mají pár milimetrů tloušťku, na rozdíl od “papírových” hliníkových rámů kol, které šustí jako plechovka od piva :)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít