Search
Close this search box.

Bike Brno 2012 po krátké prohlídce – objeveny dvě pecky!

Včera jsme kosmickou rychlostí proletěli těch pár hal brněnského výstaviště, které obsadilo letošní Bike Brno a máme pro vás malou, zato však velmi zajímavou inspiraci. Předně budu muset přehodnotit svůj názor na stroje značky Yedoo, protože novinky, které zde jsou prezentovány, vypadají na nadějné koloběžky.

Yedoo Wolfer

Na 28/20″ Wolferovi jsem se krátce svezl po pavilonu a musím říci, že je to lehoučké přibližovadlo (rám je hliníkový) s parametry závodní mašiny. Zajímavě vypadá ale i nový Mezeq s 20/16″ koly. S majitelem Yedoo jsme se dohodli na recenzi, takže hned jak budou produkční kusy, jdeme do toho. Výhled je na začátek příštího roku.

Ve stejný čas by se měla na trhu objevit druhá pecka letošního Bike Brno – Kostkovic malá koloběžka 16/12″ s názvem (možná zatím jen pracovním) Rebel.

Kostka Rebel

Když mně Marek Kostka do telefonu říkal, že budou vystavovat konkurenci K-biku K7, moc jsem mu nevěřil, ale to, co jsem viděl na vlastní oči a na čem jsem se také svezl, mě přesvědčilo zcela jasně. Rebel je na první pohled lehoučká obratná koloběžka, která má – pozor – úzké náboje! A několik dalších zajímavých vychytávek…

Ostatně přesvědčete se sami. Bike Brno je až do neděle, takže to stihnete. My samozřejmě přineseme podrobnější reportáž (ale asi až po skončení veletrhu), budete-li se řídit podle naší první upoutávky, chybu neuděláte.

Sdílej:

13 komentáře

  1. Ahoj, toho Wolfra testovali už v květnu na 24 hodinovce v Pražské Stromovce. Chvilku ho prezentovali snad i na webu, ale pak to stáhli. Fakt ten stroj nevypadal špatně, nebe a dudy oproti jejich předešlé koncepci kolobek.

  2. To jsem rád, že ten REMERX ty náby na přímej výplet, co jsem poptával a s jejich konstruktérem přes rok konzultoval jsou na světě a teď je hezky zůročí (doufám, že budou držet!). Tedy alespoň myslím, že to je rozteč 65mm, jako na KickBike. Ostatně, jakou rozteč má vzadu to Yedoo? 74mm? Když je to na NOVATEC nábách.

  3. To teda koukám a jsem zvědavej na inovovaný kousky yedoo. A Rebel taky vypadá docela revolučně na Kostku, opuštěna dosavadní konstrukce rámu, místo ohybu je svařovaný, ty úzké náby jsou super, a copak to máme za řidítka? Taky novinka! Jej, škoda že se do Brna nedotanu… :(

  4. Yedoo je podle všeho postavený na standardní šířce – alespoň to tak vypadalo, když jsem na něj zblízka koukal. Vlastně to byla první věc, která mě zajímala…

  5. Tak toho REBELA sem dnes na výstavišti testoval, nevypadal špatně … lehoučká byla pravda (zhruba 5kg) , obutá do Schwalbe Big Apple na které nedám dopustit jen mě trochu vadila docela málá nášlapná plocha a nějak sem si nemohl potykat s řidítkama něco mě nanich vadilo ale asi je to o zvyku …… no já vím že za mou k7 bych neměnil :o)

  6. A Mibo inovovalo nášlapné plochy. Sundali gumu a nalepili šmirglpapír :).

    Jinak ale celkem zklamání, je toho méně a méně. Aby z toho příští rok nebylo jen E-bike Brno v jednom z menších pavilonů :(

  7. Teda ten Rebel vypadá parádně:) Dost mi teda připadá,že se hodně inspiroval u KBiku, ale jestli bude jezdit tak suprově, jak vypadá na obrázku, tak bomba

  8. Tak jsem se vrátil z výstavy a asi to byla má poslední účast v Brně. Je to tragédie v posledním dějství – katastrofa. Když pominu kolobky, tak chyběli všichni klíčový hráči cykloprůmyslu (kola i komponenty) nebyly, což ovšem při ceně za vystavování a chování BVV plně chápu. Přesně takto se chvoalo v motocyklech Holešovické výstaviště a pohřbilo jinou velikou akci. Za 160Kč vlezného je to nebetyčná ostuda. Jinak Rebel je zajímavé svezení i konstrkčně zajímavě propracovaná kolobka.

  9. Tak jsme taky byli s rodinou okouknout novinky. Jel jsem především okukovat koloběžky, takže mi úbytek vystavovatelů kol nijak nevadí, ale je to škoda. Taky se mi podařilo projet na Wlorovi od Yedoo.
    Našlo se pár věcí, které bych mu vytknul, ale rozhovor s pánem z firmy ukázal, že nedostatky mapují a mají nebo hledají řešení. S ohledem na to, že by kolobka měla mít zajímavou cenu by to mohla být atraktivní varianta k současným silničkám. Jsem zvědavý na slibovanou recenzi seriových kusů.
    Jak hodnotíte nástup elektro-koloběžek? Já s kolobkama začínal, protože jsem chtěl zhubnout, takže tenhle směr jde mimo mě, ale svezení to bylo taky zajímavé.

  10. Pro mě obecně jsou elektrověci poněkud mimo kurs, pokud jde o jejich využití pro volný čas. Jejich jediný smysl vidím v tom, že by se časem mohly stát levnější (a lehčí) alternativou skůtrům se spalovacími motory, na kterých se stejně nedá jezdit jinak, než po městě. Právě tam bohatě stačí i akční rádius e-vehiklů. Ideálním prostředkem pro zabudování elektropohonu je bezpochyby kolo už kvůli tomu, že pokud dojde šťáva, rozpohybovat je šlapáním dá mnohem méně práce, než odrážením na koloběžce – neřkuli jedná-li se o ty elektrické štafle od firmy Perut. Když jsem je viděl poprvé, považoval jsem je za kanadský žert…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *